ISOTRA kontynuuje ścisłą współpracę z Jaromírem Jágrem
Spółka ISOTRA a.s., działająca na rynku techniki zaciemniającej już ponad 27 lat, podała do wiadomości nawiązanie długoterminowej współpracy z hokejową legendą Jaromírem Jágrem.
Współpraca z Jaromírem Jágrem i jego zespołem nawiązuje do już przebiegającej współpracy z kladeńskim ekstraligowym klubem hokejowym Rytíři (Rycerze) i pogłębia strategię marketingową na przyszłość. Formalnie została potwierdzona podpisaniem umowy w Opawie.
Jaromír Jágr przybył do siedziby spółki ISOTRA po meczu z Witkowicami i pomimo trudnego meczu zwiedził, w towarzystwie Bohumíra Blachuta, prezesa zarządu i Lýdii Blachutovej, menedżerki finansowej, wydziały produkcyjne firmy, lakiernię i centrum szkoleniowe.
„Z Jaromírem Jágrem już rok współpracujemy za pośrednictwem klubu hokejowego Rycerzy i ta współpraca jest dla nas bardzo obecująca. Cenię sobie ludzi, którzy w swoim życiu coś osiągnęli, mają otwarte serce i nie myślą tylko o swoim własnym interesie, ale chcą też pomagać innym. Z tego i innych powodów postanowiliśmy pogłębić i rozszerzyć współpracę bezpośrednio z Jaromírem Jágrem. Jego twarda praca i osiągnięte sukcesy mówią za wszystko, ponadto zachowuje się po prostu po ludzku, a to jest dla mnie najważniejsze“ wyjaśnia Bohumír Blachut, prezes zarządu spółki ISOTRA a.s.
„Cieszy nas bardzo, że ta współpraca trwa nadal. Osobiście podoba mi się, że Rycerze Kladno mają ze spółką ISOTRA koleżeńskie i przyjacielskie relacje. Mamy podobne poglądy na świat i chcemy nasze organizacje prowadzić w podobnym kierunku,“ ocenił dotychczasową i trwającą nadal współpracę właściciel kladeńskiego klubu Jaromír Jágr.
Współpraca została formalnie podpisana 4 lutego w centrum szkoleniowym spółki ISOTRA. „Pomysł nawiązania partnerstwa z Jaromírem Jágrem powstał już w ciągu ubiegłego roku, kiedy zaczęliśmy współpracować z Rycerzami. W ramach strategii marketingowej szukaliśmy wyrazistej i uznawanej w świecie twarzy dla jednego z naszych nośnych wyrobów. Wybór był jasny. Tak samo jak Rycerzom nie chodzi nam o krótkotrwałą współpracę, ale chcemy wykorzystać potencjał Jaromíra Jágra i podnieść postrzeganą wartość marki ISOTRA w długoterminowym horyzoncie,“ dodaje Jakub Vaněk, dyrektor marketingowy spółki ISOTRA.