Targi R + T 2012, Stuttgart
Już po raz piąty spółka ISOTRA wzięła udział w najbardziej prestiżowych targach techniki zaciemniającej R+T 2012 w Stuttgarcie. Na obszarze o powierzchni 210 m2 zostały zaprezentowane nowości i trendy w zakresie rolet, bram i osłon przeciwsłonecznych oraz technologii produkcji. Targi były również ważnym wydarzeniem pod względem komunikacji korporacyjnej spółki, gdzie został zaprezentowany całkowicie nowy znak logo z okazji 20 lat istnienia spółki ISOTRA na rynku techniki zaciemniającej.
Portfel produktowy został rozszerzony o szereg nowych produktów. W zewnętrznej technice zaciemniającej została zaprezentowana nowa żaluzja zewnętrzna Setta, która stanowi najwyższą klasę w zewnętrznej ochronie zaciemniającej pod względem celowości i wzornictwa. Różnorodność montażu, elegancja i doskonała ochrona przeciwsłoneczna powodują, że z tej zewnętrznej żaluzji poziomej staje się unikalny element zaciemniający dla różnych typów obiektów.
Przedstawiliśmy szerokiej specjalistycznej publiczności nowe typy markiz tarasowych i koszowych, które nadają się do zadaszenia małych i dużych przestrzeni tarasów i werand. Inspirujcie się trendami wzornictwa i szeroką ofertą wysokiej jakości kolorowych tkanin, która umożliwi wybór zgodnie z Państwa życzeniem.
W wewnętrznej technice zaciemniającej zaoferowaliśmy nową serię rolet tkaninowych - roletkę Sunlite z ozdobną górną listwą wyposażoną w oświetlenie diodowe LED oraz dwie nowe rolety tkaninowe Nemo i Luna, których oryginalność polega na wyborze między klasyczną tkaniną i tkaniną dzień-noc. Pod względem wzornictwa można dopasować rolety do okna w imitacji drzewa. Dotychczasowa roleta tkaninowa Verra została rozszerzona o wykonanie Verra metal oferujące w pełni metalowe wykonanie i gwarantowaną maksymalną powierzchnię 10 m2.
Kolejną prezentowaną nowością w obszarze żaluzji wewnętrznych jest Cetta Economy z lamelami o szerokości 35 mm lub 50 mm. Ma zastosowanie jak wewnątrz mieszkania, tak też w halach produkcyjnych, budynkach administracyjnych oraz dużych pomieszczeniach, gdzie kładziony jest nacisk przede wszystkim na funkcyjność i odczucia estetyczne.
20 rocznica to dla spółki znaczący jubileusz działalności na rynku i jasny sygnał dla naszych klientów i partnerów handlowych. ISOTRA, to gwarancja innowacji, niezawodność, fachowość i tradycja. W związku z tym wydarzeniem nastąpiła zmiana w komunikacji korporacyjnej spółki i graficznym znaku logo, które było prezentowane na targach w Stuttgarcie. Nowe logo zostało wykonane z maksymalnym naciskiem na czytelność i jasną rozpoznawalność w konkurencyjnym środowisku. Powstał niezamienny kształt znaku, którego czerwony podkład przedstawia dynamikę, z jaką spółka ISOTRA rozwija się już przez dwa dziesięciolecia.