Profil górny | Profil dolny | Lamela | Prowadnica boczna | Drabinka | Pasek tekstylny | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
linka/korbka | silnik | silnik | prowadnica | linka | |||||
Nazwa handlowa | P 528 | P 001 | P 001/2 | P 508 | P 529 | patrz Instrukcja techniczna | P 501 | P 509 | P 531 |
Wymiary (mm) | 40 × 40 | 56 × 58 | 58 × 60 | 49 × 12 | 0,23 × 50 | patrz Instrukcja techniczna | Ø 2,2 | 42 × 54 | 6 × 0,28 |
Materiał | Fe | Fe | Al | Fe | Al | patrz Instrukcja techniczna | Fe / PVC | PES | PES |
Przekrój | |||||||||
Kolor | RAL 9003 biały, RAL 9006 srebrny, ocynkowany (Fe profil), naturalny (Al profil) Pozostałe kolory lakieru wg RAL, DECORAL* |
ocynkowany (Fe profil), naturalny (Al profil), Pozostałe kolory lakieru wg RAL DECORAL* |
RAL 9003 biały, RAL 9006 srebrny, Pozostałe kolory lakieru wg RAL DECORAL* |
Według aktualnego wzornika ISOTRA a.s. | Standard: aluminium anodowane kolory lakieru wg RAL Za dopłatą: Pozostałe kolory lakieru wg RAL, DECORAL* |
szary / czarny | szary biały |
szary |
*dla maksymalnej szerokości 4000 mm
Podstawowe cechy | Nieruchomość | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Opór wiatru | Szerokość robocza L (mm) | L <= 2 000 | 2 000 < L <= 3 000 | 3 000 < L <= 4 000 | 4 000 < L <= 4 500 | ||||
Norma EN/Beaufort | 13659 | Beaufort | 13659 | Beaufort | 13659 | Beaufort | 13659 | Beaufort | |
Opór wiatru class | 4 | 7 | 3 | 6 | 2 | 5 | 1 | 4 | |
maks. prędkość wiatru vmax (km/h) | 61 | 49 | 38 | 28 | |||||
maks. skuteczna wysokość skrzydła | Hmax = 4000 mm | ||||||||
Szerokość robocza L (mm) | 4 500 < L <= 5 000 | 5 000 < L <= 5 500 | 5 500 < L <= 5 800 | 5 800 < L <= 6 000 | |||||
Opór wiatru class | 0 | 3 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | |
maks. prędkość wiatru vmax (km/h) | 19 | 11 | 5 | 1 | |||||
maks. skuteczna wysokość skrzydła | Hmax = 4000 mm | ||||||||
Dodatkowa oporność cieplna ΔR | 0,08 (m2.K/W) | ||||||||
Całkowity współczynnik przesyłu energii słonecznej gtot | 0,032 - 0,094 (zgodnie z wybranym kolorem lamelki)* |
Podstawowe cechy | Nieruchomość | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Opór wiatru | Szerokość robocza L (mm) | L < 2 000 | 2 000 < L <= 3 000 | 3 000 < L <= 4 000 | 4 000 < L <= 4 500 | 4 500 < L <= 4 800 | |||||
Norma EN/Beaufort | 13659 | Beaufort | 13659 | Beaufort | 13659 | Beaufort | 13659 | Beaufort | 13659 | Beaufort | |
Opór wiatru class | 1 | 4 | 0 | 3 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | |
maks. prędkość wiatru vmax (km/h) | 28 | 19 | 11 | 5 | 1 | ||||||
maks. skuteczna wysokość skrzydła | Hmax = 2500 mm | ||||||||||
Szerokość robocza L (mm) | L < 2 000 | 2 000 < L <= 3 000 | 3 000 < L <= 4 000 | 4 000 < L <= 4 500 | 4 000 < L <= 4 500 | ||||||
Opór wiatru class | 0 | 3 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
maks. prędkość wiatru vmax (km/h) | 19 | 11 | 5 | 1 | 1 | ||||||
maks. skuteczna wysokość skrzydła | Hmax = 4000 mm | ||||||||||
Dodatkowa oporność cieplna ΔR | 0,08 (m2.K/W) | ||||||||||
Całkowity współczynnik przesyłu energii słonecznej gtot | 0,032 - 0,094 (zgodnie z wybranym kolorem lamelki)* |